Suured investeeringud ja veel suuremad läbikukkumised
1. Google Glass
Google glass on 2013 aastal välja lastud toode, mille eesmärk oli teha prillid millel oleks nägemise parandamise asemel hoopis mobiiltelefonile sarnased omadused.
Omadused:
Puutetundlik menüü parempoolsel prillisangal (ilmateade, pildid, kõned, maps, kaamera) ja häälaktiveering
Läbikukkumise põhjused:
Suurimaks põhjuseks miks toode ei teinud oodatud käivet oli see, et selle hinna- ja kvaliteedisuhe ei olnud tasakaalus. Toote hind oli 1500 US Dollarit ning sellele summale ei olnud seadmel vastavaid lisand väärtusi. Inimesed eelistasid osta omale poole odavamalt nutitelefoni mis suudab rohkem ära teha kui prillid, mis on kaks korda kallimad, ent ei suuda teha asju mida telefon suudab.
2. Sinclair C5
Sinclair C5 loodi 1985. aastal. Selle eesmärk oli asendama hakata jalgrattaid, rollereid ja ka väiksemaid autosid. Selle peamiseks müügiartikliks olid näiteks see, et masinaga sõitmiseks pole vaja omada mingisuguseid lube ning see et tegu on keskonnasõbraliku sõiduvahendiga.
Läbikukkumise põhjused:
Kuigi tegu oli ideepoolest hea masinaga, ei läinud selle müük vastavalt ootustele. Saatuslikuks sai see, et lõpptarbija jaoks oli tegemist suhteliselt aeglase masinaga (max. 24km/h) ning kuna seda müüdi tol ajal ainult Suurbritannia saartel, siis ei olnud see ilmastiku oludega kuigi kooskõlas.
3. Zune
Toode kukkus läbi kuna ei taganud endas innovatiivseid lahendusi. Seetõttu ei saanud nad jagu oma konkurendist Ipodist ning inimestel polnud pointi osta endale Zune-i.
Comments
Post a Comment