Rühmatöö arvustus

    Mina valisin vaadeldavaks tööks ,,Alternatiivsed võimalused IT alase hariduse omandamiseks", mille autoriteks on Merilin Veeber, Saara Denisov, Susanna Abner.
    Teemavalik on minuarust väga hea ning ajastukohane. Hetkeses ühiskonnas võivad plajud IT-sthuvitatud inimesed seista dilemma ees, kas oleks mõistlikum ise õppida või minna kooli õppima. Ma ise lootsin, et töös kajastub natuke põhjalikumalt ära, millised + või - kummagi tee valimisel on. Ma arvan, et kui räägitakse IT alasest haridusest siis ei saa see piirduda koodi kirjutamise oskusega. IT alast haridust nimetaksin mina siiski vähemalt bakalaureuse kraadi. Haridus kui selline on minu silmis mingi lehter mis läheb aina kitsamaks, mistõttu ma ei loeks ka veebilehtedel omandatud oskusi otseselt hariduseks. Samuti arvan, et kui nad juba nende lehtede minevikest rääkisid oleksid nad võinud rääkida ka näiteks sellest milline võiks nende tulevik olla. Usun, et tulevikus ei ole ime kui suurimad teadlased arenevad välja netiülikoolidest.
    Mulle meeldis, et näiteid erinevatest platformidest oli mitmeid ning räägiti ka, et miks mingi neist parem ning mingi halvem on. Sellise Wiki lehe peale võiks iga natukenegi IT-st huvitatud inimene sattuda.

Comments

Popular posts from this blog

Suured investeeringud ja veel suuremad läbikukkumised

(Hacker - HOWTO) arvustus

Hääletage minu poolt palun :)